Vyhlásenie – Na obrázkoch je zobrazený súčasný aj minuloročný model.

CRF1100L Africa Twin Adventure Sports ES

Skutočné dobrodružstvo sa nikdy nekončí

Model CRF1100 Africa Twin Adventure Sports v horskej oblasti.


Nový model Africa Twin Adventure Sports ES je výnimočný. Väčší krútiaci moment v stredných otáčkach zaručuje výrazné zrýchlenie pri predbiehaní. Predné 19-palcové koleso obuté do pneumatík 110/80-19, nižšia výška sedadla a elektronické odpruženie Showa-EERA™ spoločne zaisťujú dokonalé cestné jazdné vlastnosti. Aby bolo možné naplno využiť palivovú nádrž s objemom 24,8 l, poskytuje nová kapotáž a štít ochranu pred vetrom na dlhé a príjemné dni na sedadle motocykla. Presne na to je tento motocykel stvorený.

Zatvoriť


Predný trojštvrťový záber na motocykel Honda CRF1100 Africa Twin Adventure Sports v horskej oblasti.

Zvýšený krútiaci moment

Kvapalinou chladenému dvojvalci s rozvodom OHC sme pridali 7 % krútiaceho momentu a k tomu ešte oveľa vyšší výkon v spodnom a strednom pásme otáčok. Prejaví sa to hneď pri prvom otočení plynom. Vďaka vyššiemu kompresnému pomeru 10,5:1, novému časovaniu ventilov a modernizovanému nasávaniu je k dispozícii rovnaký špičkový výkon 75 kW (101 hp) a vyšší výkon v stredných otáčkach. Elektronické ovládanie plynu bolo vylepšené a ponúka ešte presnejšie ovládanie. Nový je aj výfuk, ktorý prináša vyšší výkon a bohatší, energickejší zvuk pri zvýšení otáčok.

Predný trojštvrťový záber na motocykel Honda CRF1100 Africa Twin Adventure Sports v horskej oblasti.

Elektronické odpruženie

Vďaka zdvihu kratšiemu o 20 mm je teraz súčasťou štandardnej výbavy vpredu aj vzadu elektronické nastavenie odpruženia Showa počas jazdy (Showa-EERA™). To znamená optimálne tlmenie po celý čas. Na dokonalé základné nastavenie vyberte možnosť Stred. K dispozícii sú aj režimy Tvrdé na progresívnu jazdu, cestovanie alebo prepravu spolujazdca a batožiny, Mäkké na zaistenie ľahkej obratnosti a Terénne pre presné reakcie odpruženia mimo asfaltu. Používateľ má k dispozícii úplné prispôsobenie (pri státí) a počas jazdy môžete prepínať medzi režimami – a nastavovať predpätie zadnej pružiny.

Predný trojštvrťový záber na motocykel Honda CRF1100 Africa Twin Adventure Sports v horskej oblasti.

Spoľahlivé elektronické ovládanie

7-stupňový systém kontroly trakcie Honda (HSTC) – riadený jednotkou IMU zaručujúcou plynulú aktiváciu – sleduje trakciu zadného kolesa a zvyšuje hnaciu silu na ceste aj v teréne.  3-stupňový systém riadenia trakcie na zamedzenie zdvíhaniu predného kolesa poskytuje požadovaný zdvih predného kolesa a náklonové ABS dodáva plnú istotu pri brzdení. Pripravené sú štyri základné jazdné režimy, URBAN, TOUR, GRAVEL a OFF-ROAD, ale môžete si ich plne prispôsobiť pomocou 2 používateľských režimov USER a nastaviť úrovne výkonu motora, brzdenie motorom a systém HSTC podľa vlastných preferencií.

Predný trojštvrťový záber na motocykel Honda CRF1100 Africa Twin Adventure Sports v horskej oblasti.

Dvojspojková prevodovka

Môžete si vybrať motocykel Africa Twin Adventure Sports ES so šesťstupňovou prevodovkou DCT, ktorá zaručuje plynulé a okamžité automatické radenie nahor aj nadol, čo je skvelé pri jazde na dlhé vzdialenosti. Prevodovka prešla modernizáciou, takže pôsobí prirodzene pri štarte a je plne prispôsobiteľná pri nízkych rýchlostiach a radení. Radiace tlačidlá ponúkajú manuálne ovládanie a stlačenie spínača G (na displeji TFT) znižuje preklz spojky, čím sa zvyšuje trakcia a citlivosť zadného kolesa pri jazde v teréne.

Stojaci motocykel Honda CRF1100 ATAS v teréne.

Choďte ešte ďalej

Tento motocykel je skonštruovaný na dlhé cesty a vďaka všetkým aktualizáciám si hravo poradí aj s veľkými vzdialenosťami. Elektronické odpruženie Showa-EERA™ ponúka dokonalú reguláciu tlmenia a počas jazdy môžete prepínať medzi jednotlivými režimami a nastavovať predpätie zadnej pružiny. Predné 19-palcové koleso zaisťuje lepšiu priľnavosť predného kolesa a nižšie ťažisko. Výška sedadla je menšia a nastaviteľná bez použitia náradia v rozsahu 835 – 855 mm. Samotné sedadlo bolo prepracované, je hrubšie a má o 8 % väčšiu plochu. Jeho dlhší dojazd umožňuje palivová nádrž s objemom 24,8 l. K dispozícii je aj komfortný štít nastaviteľný v 5 úrovniach, vyhrievané rukoväti, praktické zásuvky ACC a USB a plná konektivita na prístup k navigačným aplikáciám smartfónu.

Podstata výprav za dobrodružstvom

Pohotovostná hmotnosť (MT)

243 kg

Nastaviteľná výška sedadla

835 mm

Predné koleso

19 palcov

Sortiment

509 km

Zobraziť úplné technické údaje
Jazdec na modeli Honda CRF1100 Africa Twin Adventure Sports v púšti.

Výrazné farby

Dobre si ho obzrite a vyberte si ten svoj.

  • Pearl Glare White Štandardný režim
  • Matte Iridium Gray Metallic Štandardný režim
*
Predný trojštvrťový pohľad na jazdcov na strojoch CRF1100 Africa Twin Adventure Sports na ceste v púšti.

Vyladený zvuk dvojvalca

Vďaka novému časovaniu ventilov a modernizovanému systému nasávania vzduchu a výfukovému systému nedochádza k zníženiu výkonu v celom rozsahu otáčok. Kliknutím si vypočujte kultivovaný zvuk radového dvojvalca.

Reproduktor

Cesta sa začína

Vyberte si nového partnera na dobrodružné výpravy práve tu a teraz.

CRF1100L Africa Twin ES
CRF1100L Africa Twin Adventure Sports ES s 19-palcovým predným kolesom

CRF1100L Africa Twin Adventure Sports ES

CRF1100L Africa Twin ES

Aplikácia Honda Motorcycles

Vytvorte si svoj vlastný obľúbený motocykel Honda prostredníctvom aplikácie Honda Motorcycles Europe. Je to jednoduché. Vyberte si motocykel, po ktorom túžite, a vyberte farbu. Potom sa môžete pomocou funkcie AR pozrieť, ako sa bude vynímať vo vašej garáži. K dispozícii je katalóg integrovaného príslušenstva, aby ste mohli pridávať požadované súčasti. Teraz je súčasťou aplikácie Honda Motorcycles Europe aj YouTube kanál, na ktorom máte k dispozícii galériu videí.

Súbor na stiahnutie pre iOS Súbor na stiahnutie pre Android
Trojštvrťový pohľad spredu na jazdca na motocykli CRF1100 Africa Twin Adventure Sports v teréne.

Honda Adventure Roads 2024

Nastal čas na ďalšie dobrodružstvo, tentoraz sa uskutoční v Maroku, kde sa model Africa Twin vráti k svojim koreňom a pôjde v stopách predchádzajúcich ročníkov rely Dakar. 10 dní, 30 jazdcov, na čo ešte čakáte?