CMX1100 Rebel

Rebel sa skrýva v každom z nás.

Tri motocykle Honda CMX1100 Rebel medzi budovami.


Nejde len o to, kde ste boli. Je to miesto, kam smerujete. A nový model CMX1100 Rebel je skonštruovaný tak, aby vás dopravil na miesto v jedinečnom mestskom štýle. Charakteristický dvojvalcový motor má väčšiu razanciu pri jazde od najnižších až do stredných otáčok. Uvoľnenejšia jazdná poloha – riadidlá zdvihnuté a posunuté dozadu smerom k jazdcovi, stúpačky posunuté dopredu a o 10 mm vyššie sedadlo – to umožňuje pohodlnejšiu a sebaistejšiu jazdu. A nový zreteľný 5-palcový TFT displej s aplikáciou Honda RoadSync na pripojenie chytrého telefónu vás udrží v obraze bez toho, aby ste sa na svojej ceste zastavovali.

Zatvoriť

Záber spredu na figuranta na motocykli Honde CMX1100 v meste.

Elegancia, nízky posed a krása

CMX1100 Rebel je tiež tenký.

S výškou sedadla 710 mm máte zaistené jednoduché ovládanie stroja pri nízkej rýchlosti a ľahké zostúpenie na zem. A detaily sú presne také, aké majú byť. Nad svalnatým motorom je vrúbkovaná 13,6-litrová palivová nádrž bez príruby. Predný aj zadný blatník sú vyrobené z 1 mm hrubej ocele a sú namontované hliníkovom odliatku. Guľatý svetlomet, ktorý je skutočnou klasikou motocyklového dizajnu, vyniká aj moderným vzhľadom. Jeho štyri jasné LED svetlá určujú štýl stroja Rebel, rovnako ako LED smerovky a zadné svetlo s čírou optikou. Model CMX1100 je navyše motocykel, ktorý vyzerá naozaj rovnako dobre aj s jazdcom v sedle – pretože na tom záleží.

Záber spredu na figuranta na motocykli Honde CMX1100 v meste.

Kontrola moci

A Sila kontroly.

Výkonný motor modelu CMX1100 Rebel pevne ovládate pravou rukou vďaka dômyselnej elektronike, s ktorej pomocou je každé otočenie plynom úplne prirodzené a prináša čisté vzrušenie. Elektronická škrtiaca klapka vám umožňuje nakonfigurovať tri predvolené jazdné režimy – Standard, Sport a Rain, ktoré sú teraz optimalizované s dôrazom na výkon. Vylepšený je aj systém riadenia krútiaceho momentu (Honda Selectable Torque Control – HSTC) a systém na zabránenie zdvíhaniu predného kolesa pri zrýchlení. Navyše, ak chcete, môžete si prispôsobiť výstup vrátane výkonu a brzdenia motorom v užívateľskom režime. Vylepšili sme aj voliteľnú šesťstupňovú dvojspojkovú prevodovku (DCT) s cieľom dosiahnuť plynulejšie rozjazdy a zastavovania a intuitívnu odozvu pri nízkych rýchlostiach v zákrutách.

Pohľad zboku na figuranta na stroji Honda CMX1100 v meste.

Surový štýl

Navrhnuté na jazdu.

Dizajnovo výrazný oceľový hlavný rám využíva 35 mm rúrky, ktoré vytvárajú dlhý a nízky vzhľad stroja typu bobber, spolu s odolnou kyvnou vidlicou s priemerom 50,8 mm. Nenechajte sa však pomýliť, táto motorka je postavená na to, aby sa na nej jazdilo, ale aj aby ste ju obdivovali. Preto sme vykonali niekoľko úpravy jazdnej polohy na základe spätnej väzby od zákazníkov, ktorí tomu naozaj rozumejú: od majiteľov Rebelov. Riadidlá sú stiahnuté o 28 mm a zdvihnuté o 12 mm. Stúpačky sa posunuli o 50 mm dopredu a sedadlo – využívajúce novú vysokokvalitnú polyuretánovú penu – je o 10 mm hrubšie, hoci je výška sedadla naďalej iba 710 mm. Výsledok? Oveľa viac priestoru pre rôzne výšky jazdcov a uvoľnenejšiu jazdu so zvýšeným komfortom a ovládaním.

Štýlová jazda

Dobre sa porozhliadnite a vyberte si tú svoju.

Potiahnutím otočiť Potiahnutím otočiť

Zrieknutie sa zodpovednosti - Obrázky zobrazené na stránke obsahujú modely mimoeurópskych špecifikácií a farebnú variantu, ktorá sa v Európe nepredáva.